2.3.2014

Drag pt. 2

Ai mikä bloggaustauko häh??

Mulla ois vaikka mitä postattavaa mutta jotenkin en oo vaan saanut aikaseksi päivittää tänne mitään. Eilen oli kuitenki semmoset kuvaukset että heti kuvat saatuani tulin koneen ääreen kädet syyhyten kirjottamaan tätä:D Kyllä, sain vihdoin tehdä OIKEAN drag queenin!! Oon siis valittanu täällä ja vaikka missä niiiin pitkään sitä, miten kukaan mies ei suostu mulle malliksi. Nyt kuitenki mun kaveri Vilma sai ilmeisesti vedonlyönnin kautta sen kaverin Santerin mulle malliksi. Samana viikonloppuna kun sain tietää tosta, Rauhanummen Harri pisti mulle viestiä että ois innokas testailemaan kotistudiotaan esimerkiks drag-kuvausten merkeissä! Palaset loksahti paikoilleen ja eilen sitten kuvaukset järkättiin. Santeri oli ehkä paras malli mitä voin kuvitella, kärsivällisesti istu kaks tuntia kun meikkiä väsäsin ja poseeras loistavasti vielä kuvissa!

Harmi kun ei otettu Santerista ennen ja jälkeen -kuvia, mutta ero oli kyllä aika huikea vaikka ite sanonki:D Santerilla oli omasta takaa loistavan malliset ja kokoset huulet, mutta silmissä oli vähän enemmän tekemistä. Tuuheat kulmat piti peittää ja luomivakoa nostaa tosi paljon, ja nyt kun jälkeenpäin miettii niin sitä ois voinu nostaa vielä enemmän. Tää oli kuitenkin eka kerta kun kulmien peittäminen sujui suht hyvin, se on ollu aina mulle tosi hankalaa ja vahan kanssa sotkeminen niiiin ärsyttävää. Poistamisesta puhumattakaan! Alaluomista ois voinu tehä vähän tarkemmat ja glitteriä ehkä lisätä mutta hyvä tästä tuli kokonaisuudessaan!! Plus, on se aina eri meininki kun on kunnon kuvaaja:)


Pohja: MAC Studio Fluid Foundation + Grimas irtopuuteri
Varjostukset: MUS Studio Foundation Espresso, MUS Smog
Poskipuna: MSCHIC Orchid
Korostus: Coastal Scents Satin Pearl Mica, MSCHIC
Kulmat: MUFE #17
Luomivärit: Coastal Scents 252-paletti, MUFE #92, #00, Coastal Scents Satin Pearl Mica, Maybelline Color Tattoo sävy Too Cool
Eyeliner: MAC Fluidline Blacktrack
Kajaali: Maybelline valkoinen kajaali
Tekoripset: Grimas
Huulipuna: Lumene 108 (on muuten sama joka kuvassa, valo ja editointi vaan vaihtuu)
Korut ja hiuskoriste: Glitter


Sitten ilmoitusluontoinen asia! MÄÄ OON YRITTÄJÄ!! Toiminimen perustin siis tossa viikko sitten ja ensimmäinen laskukin jo tehty;D Tmi Stella Sironen, meikkaus- ja maskeerauspalvelut, pitäis löytyä kaupparekisteristä! Syy tälle oli siis se, että mulla tuli laskutuksen kanssa ongelmia, kun yritykset joille tein töitä ei pystyny merkkaamaan mun palkkoja järkevästi kirjanpitoon. Vaikka multa ei mee veroja eikä alveja eikä mitään, niin silti toiminta oli periaatteessa pimeetä:D Mikään ei siis oikeestaan muuttunu muuta ku että voin laskuttaa ja sanoa olevani yrittäjä, hehee.

Ei muuta tällä erää, toivottavasti tää mun bloggausinto jatkuu :)

3 kommenttia:

  1. Ei voi muuta sanoo ku että wau ja on rohkee jätkä ku lähti tohon mukaan! :)

    VastaaPoista
  2. Äiti kysy että onko tuo Amy Winehouse XD

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitos ja niimpä:)
    Vilma: ahahaa:D

    VastaaPoista