6.2.2015

Herätyyys

Ai mikä blogi :D

Täällä mä olen edelleen, vaikkei ehkä uskois! Tyylikkään puolen vuoden tauon jälkeen vois vaikka päivitellä.

Tarviikohan mun edes sanoa, että mulla on n. tuhannet kuvat odottelemassa käsittelyä ja postauksen tekemistä... Ehkä te jo sen verran mua tunnette? Vai onko tässä blogissa enää lukijoita, ootteko te ihan kyllästyny mun vuoden taukoihin ja typeriin teksteihin :D

Kuvituksena hirveä sekasorto sekä järkkärillä että puhelimella otettuja kuvia, syksyn ja talven varrelta!


Kiireinen syksy ja talvi (ja mitä kaikkia vuodenaikoja tässä nyt on menny) on ollut, ja koulu sekä työhommat on vieny kyllä energiat aika tehokkaasti. Kaksoistutkinto vaatii työnsä ja onhan tuota yritystäkin tullu pyöritettyä! Yrityksen pyörittämisellä jos nyt tarkotetaan siis töiden tekemistä ja niistä laskuttamista :D Ainii, yks veroilmotus pitäis kyllä tehä... Mutta joo, töitä on ollu ja niitä oon tehny ja se on pääasia. Välillä oon meinannu blogata töistä, mutta toisaalta niistäkin on oma hommansa tehdä postaus erikseen ja raahata kameraa mukana ja niin edelleen. Muutamista menneistä keikoista aion kyllä vielä teille kertoa tarkemmin!














Syyslomalla kävin ekaa kertaa kattomassa bodypainting-kisoja! En siis tänä vuonna osallistunut ihan ajanpuutteen takia, mutta oli äärettömän valaisevaa ja mielenkiintosta seurata kun muut maalas. Tajusinkin siinä, etten oikeestaan oo ikinä nähny kun kukaan muu maalaa :D Kisatessa pitää aina keskittyä sataprosenttisesti omaan työhön ja muiden työt näkee vaan vilaukselta, eikä sillonkaan keskittysmiskyky mitenkään riitä niiden tutkimiseen perusteellisesti. Nyt aikaa ja keskittymiskykyä oli ja sainkin näistä kisoista ehkä enemmän irti, kuin mistään aikaisemmista!

Vielä en tiiä aionko ens vuonna osallistua, mutta houkutus ois suuri! Paitsi ainii, ois vissiin joku psykologia ja ruotsi mitä pitäis lukea...



Hommasin alkusyksystä oman koneen! Joka ois ollu mahtava motivaattori bloggaamiselle, right :D Nooh, joka tapauksessa tää on toiminu kuin unelma ja kouluhommien tekoakin helpottanu paljon! Macbook Air on, omenat nyt vaan toimii. Kuvaa koristakoon myös Roosterin salaatti, aahhhh. Nälkä.


Mitäs mulle just tällä hetkellä kuuluu?






Wanhoja, wanhoja, wanhoja! Niistä on tullu ressattua ja intoiltua nyt koko talvi :D Viikko enää ja odotus palkitaan! Tanssit on jotakuinki hallussa ja jospa tuo mekkokin alkais olla kasassa. Tällä viikolla käytiin Empun kanssa hakemassa Glitteristä säkillinen (no ei ihan) koruja tansseihin ja jatkoille. Glitterissä on muuten vielä wanhoihin asti kaikki strassikorut ota 3 maksa 2, joten kannattaa käydä muidenkin mattimyöhästen hyödyntämässä tarjous!

Mun mekko jääköön vielä mysteeriksi! Tai no, voin paljastaa että se on mm. täydellinen ;)
Jos mun enää mitään kannattaa tän blogin puolesta luvata, niin sen lupaan, että wanhoista teen vielä perusteellisen postauksen :D

Ei tällä kertaa muuta! Jos tähän bloggailuun taas totuttais ittensä pikkuhiljaa :D Kiitos kärsivällisyydestä kaikille teille jotka edelleen jaksaa tätä blogia vilkuilla <3

2 kommenttia:

  1. Jee, pitkästä aikaa postaus! Hauskoja wanhoja - se on ihana päivä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva että joku lukee :) Ja ihana päivähän se oli!

      Poista